środa, 13 lutego 2013

DIETĘ CZAS ZACZĄĆ :)

Tak jak większość z Was, wraz z nowym rokiem postanowiłam schudnąć. Moje BMI aktualnie wynosi 22.4. Teoretycznie jest w normie, ale ja nie jestem zadowolona ze swojego wyglądu. Jestem o tym przekonana, że proporcjonalnie do spadku wagi podniesie się moja samoocena :).

Przez brak motywacji i silnej woli ( co do jedzenia, szczególnie słodyczy ) swoją dietę (w końcu prawdziwą, a nie polegającą tylko na tym, że mówię że się odchudzam, a jem co popadnie) zaczęłam dopiero jakiś tydzień temu, mimo że planowałam to już od kilku dobrych lat. Tego bloga założyłam po to, żebym napisać Wam jak moja dieta się sprawuje, ile schudłam ,jak to zrobiłam oraz po to, żeby milej było dążyć nam do wspólnego celu, czyli do wymarzonej figury.


W komentarzach możecie dzielić się swoimi efektami i tym jak sobie radzicie ze słabościami :)     To mój pierwszy blog i jeżeli macie jakieś uwagi w związku z nim to czekam na propozycje!

Piszcie!


Zaczęłyście już dietę, czy dopiero planujecie? Jeśli tak to ile i przez jaki okres czasu udało Wam się schudnąć?

 

6 komentarzy:

  1. ja się nie odchudzam , dobrze się ruszam i to mi wystrczy ale jeśli tego potrzebujesz kibicuję ci i mysle ze odwiedzę twój blog jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się odchudzam , a moje BMI wychodzi 18-25 , ale tego za bardzo nie ogarniam . Mam też małą prośbę . Dodasz jakieś fajne ćwiczenia na brzuch , nogi , ręce itd . Proszę . ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy możemy spodziewać się nowej notki ? :)

    OdpowiedzUsuń